Я иностранный студент. Меня зовут
Нидаль. Вот мой друг. Его зовут Артур.
Он тоже иностранец.
Это наша комната. Слева стоят моя
кровать и моя тумбочка, а справа – его
кровать и его тумбочка. Вверху висит
деревянная полка. Там стоят разные
книги: словари и учебники. На стене
висит красивая картина.
Рядом стоит большой шкаф. Там
висят наши вещи. Посредине стоят стол и стулья. Тут лежат наши
тетради, ручки, карандаши. Вот окно. Тут наш магнитофон, ваза,
цветы, а рядом стоит маленький телевизор.
А это мой альбом. Там фото. На фото моя семья. Это моя
мама. Она очень хорошая и добрая. Её зовут Амина. А это мой
папа. Его зовут Мустафа. А это мои братья. Это мой младший брат
Али, а это мой старший брат Мухаммед.
Наша комната небольшая, но хорошая и удобная.
Ես միջազգային ուսանող եմ: Իմ ԱՆՈՒՆՆ Է
Նիդալ Ահա իմ ընկերը: Նրա անունը Արթուր է:
Նա նաև օտարերկրացի է:
Սա մեր սենյակն է: Ձախ կողմում իմն է
մահճակալն ու իմ մահճակալի սեղանը, իսկ աջ կողմում ՝ իրենը
մահճակալն ու նրա մահճակալի սեղանը: Կախովի վերին մասում
փայտե դարակ: Կան տարբեր
գրքեր ՝ բառարաններ և դասագրքեր: Պատին
կախված մի գեղեցիկ նկար:
Մոտակայքում կա մեծ պահարան: Այնտեղ
մեր իրերը կախված են: Մեջտեղում կա սեղան և աթոռներ: Ահա մեր ստերը
տետրեր, գրիչներ, մատիտներ: Ահա պատուհանը: Ահա մեր մագնիտոֆոնը, ծաղկամանը,
ծաղիկներ, իսկ դրա կողքին կա փոքրիկ հեռուստացույց:
Եվ սա իմ ալբոմն է: Կա լուսանկար: Լուսանկարում պատկերված է իմ ընտանիքը: Դա իմն է
մայրիկ Նա շատ լավն է ու բարի: Նրա անունը Ամինա է: Եվ սա իմն է
հայրիկ Նրա անունը Մուստաֆա է: Եվ սրանք իմ եղբայրներն են: Սա իմ փոքր եղբայրն է
Ալի, սա իմ ավագ եղբայր Մուհամեդն է:
Մեր սենյակը փոքր է, բայց գեղեցիկ և հարմարավետ:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *